hannah & jullan in my <3

idag så träffade jag hanna och jullan efter skolan.
jag åkte in till stan med 14.03 tåget och var framme 14.15 vid t - centralen.
sen så gick jag till affären Taj mahal eller vafan det heter för att möta hanna & jullan , men det var inte så änkelt som jag trodde ;O men efter ett tag så såg jag hanna i sin gråa tjock tröja pratade i telfonen med henne så sa jag till henne att hon skulle stå kvar exakt där hon var för att jag såg henne ofc, men det tog lite tid att hitta dom! :S 

men sen när jag var 10 meter ifrån henne så visade jag ett stort leende för henne och hon gav mig ett tbx,
det kändes så skönt att få träffa henne!
sen när jag hade kramat om jullan & hanna så började hanna gråta och när hanna gråter så kan inte jag hålla tbx, jag har liksom inte träffat henne på ett år mer än det till och med .. :O

vi grät väl en stund  .. 
det kändes skönt att visa att hon betyder grymt mkt för mig. känslorna bara forsade fram!  :O
men efter den lilla stunden så skulle vi hitta en bankomat det tog typ 15 min och hitta en vi är liksom inte så bra att hitta dära x ''D men sen så hittade vi det inne på 7-eleven.
jag föreslog att vi skulle gå in på kilemanjaro och kolla på lös hår till jullan innan hon hade bestämt sig för att köpa lös håret på taj mahal (stavas det så?) och vi hittade en mkt bättre färg och hår dära! :D
så hon köpte det! happy face på jullan asså!
men sen träffade vi liia oxå , aldrig hade träffat men bara pratat på bdb & msn, det var ju kul faktiskt!
pratade med henne en liten stund sen drog vi till gina tricot och skulle kolla på lite kläder till hanna, hon hittade 2 tröjor.
dom var faktiskt sjukt fina vill oxå ha såna!
men sen satt vi och pratade lite och så , dom tyckte jag var bäst bara för att jag kunde fråga en kille om jag kunde köpa ut cigg åt dom , x '' D hahahah! dom följde med mig till tåget och vi stog och pratade och kramades en jävligt lång stund!

sen var det dags för mig att gå ... : '' (
jag kramde dom så länge .. in till det sista ..
jag kramade jullan den sista gången sen hannaah , deet tog på mig förfan ...

när jag släppte taget om hannaahs hand så hade jag mitt armband som jag har gjort själv
(har ett lika dant själv fast i andra färger)
i min hand jag drog av armbandet från min hand och la det i hennes hand sen kollade hon på mig och sa
"jossan, nej .. gå inte! "

jag gick där ifrån och kollade 2 gånger bakåt första gången så kollade hon på mig med den jobbiga blicken som typ
såg ut som jag kommer nog aldrig att få träffa dig igen..
och andra blicken så grät hon & jullan såg jag inte riktigt men jullan tröstade hanna,
jag hade en sån jävla klump i halsen .. jag ville bara springa tbx och aldrig släppa taget om dom  igen!

jag älskar julia eriksson & hanna forevärn!  


Kommentarer
Postat av: hanna

jag minns det så jävla mycket, jossan jag sitter fan och gråter just nu :( kom tillbaka!

<3

2009-01-10 @ 16:23:47
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0