fotboll <3

hejsan nu var det länge sedan igen.
har liksom inte orken att skriva i bloggen .. : '' /
men idag så gick jag och la mig 04.00 och vaknade igen kl 11.00 eller jag satt alarm vet inte varför men iaf. :P
idag så ska jag spela med nivå laget, det ska bli kul faktiskt. sen ska jag kanske träffa nåra snubbar, vet inte om jag orkar men vi får se.
ajuste jag är typ sjuk nu också perfekt! jag har as ont i min hals sen så kan jag inte andas genom näsan typ. det kallas väl för förkylning ? haha, :p

men nu så ska jag väl plocka fram mina fotbollskläder och så så vi får höras senare,

bye bye ♥

Kommentarer
Postat av: Tanya Temiz

Finns inget bättre än fotboll!

Men träna/spela aldrig med förkylning eller liknande, det lilla kan orsaka mkt ..

2008-09-23 @ 20:40:40
URL: http://tanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0