tjaah, idag har jag kollat på djungelboken .. x'D

idag har jag varit i stan med klasssen, vi kollad på djungelboken på stadsteatern. den var inte så bra (eller jag somnade efter en liten stund x'D) hehe. när jag kom hem från stan så gick jag till min morsas jobb, hon slutade typ 16.00¨, efter hon hade slutat så gick hon och jag ner till centrum för att handla lite mat,
(fast jag inte ville det så var jag snäll och följde med henne) när vi var och handlade så såg jag tindra och vi stog och pratade en stund och sen frågade hon mej om vi kunde göra nått, och såklart så sa jag ja! :p hehe. vi gick i två affärer innan hon skulle hem, efter hon hade gått hem så hämtade jag tilly! § vi gick ett varav runt parken och efter det så gick vi upp i skogen, hahha! jag kastade en pinne till henne i vattnet och hon sprang och hämtade den hon blev ass blöt! toker tilly x'D men jag älskar dej ändå! sen gick jag och lämnade henne efter den dära ganska långa promenaden. sen när jag hade kommit hem så satt jag mej vid datan, och efter nån timma så ringde min kompis morsa mej, dom har köpt en lite ass söt hund valp, jag ville bara äta upp den! fy fahn asså. och nu sitter jag hära och kollar på rent hus, klockan 21.00 så börjar progammen top model, lost och greys anatomy! jippie!! hehe. ;D men jag ska försöka gå och lägga mej tidigt idag har typ lite brist på sömnen .. :p hahah. så nu ska jag nörda lite på playahead och msn. x'D hehe.

puss puss / jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0