god natt!


hejsanhejsan ..
idag har jag varit och tittat på mitt andra lags match det gick ganska bra dom förlorade bara med 3-2 och dom var ett år äldre och dom spelade i elit-serien! :) jag spelade inte men jag var där och tittade det var ass kallt och det tog typ ass lång tid att åka till järfälla där vi skulle spela ;D men men..! + så träffade jag min syssling :p som tydligen spelar i det laget  x'D hehe.. efter jag hade kommit hem så var jag med tindra :p vi gjorde inte så mkt, gick typ i centrum och kollade i affärer !! sen när hon hade gått hem så satt jag mej framför datan :p pratade lite med lina på msn och sen frågade jag om v skulle göra nått, och det kunde vi (jippi!) ;D gick till lina vi satt typ och pratade lit sen efter typ en timma kom angelica och vi satt och pratade alla tre :p hehe! när klockan var typ 12.00 ( på kvällen) så ringde morsan och sa att jag måste hem :''/ men jag var snäll och gjorde som hon sa idag :p (som jag aldrig brukar göra..)  och nu sitter jag hära och ugglar framför datan x''D hähä!!! män jag ska nog gå och lägga mej nu :''/ så att jag inte sover bort hela dagen i morgon ;D

image6

en bild på mej innan det är dags att sova :p


älskar er alla blogg läsrare !!

puss på ´nacken // josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0