dagens outfit

                                                                    
hejsan alla bloggläsare.

idag har jag varit i skolan, och faktiskt så har jag jobbat! en applåd för mej, hehe x'D

dagens outifit ;
image31

mina kläder är ifrån;
jeans : JC, 499 kr
halsband: H&M, 79 kr
t-shirt: JC, 149 kr
tjock tröja: bik bok/ UCLA,   ca; 599 kr (kommer inte ihåg, men tror att den kostar så x'D)


efter skolan så åkte jag in till stan med ellie och tom, vi skulle försöka få en ny hårförlängning för den andra som hon har nu är typ helt cp .. x'D hahahahah! men han var typ ass snål så hon fick ta en kortare .. *suck* aja, men hon kanske kan fixa den andra som  hon har på sej på lördag om det går, mohahah .. hoppas det ;D

jag kom typ hem 17.00 !! och nu har jag lite ont i mina fötter x'D nu sitter jag och chattar med nåra på msn och kollar runt på pea och bloggar ;') hehe, så jag kommer nog att skriva lite senare ikväll . så vi får höras senare dåra!!
puss och kram ; josefiiiine <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0